Arrivato oggi il pacco da Amazon.com,USA,in circa 2 settimane
lo hanno fatto passare dalla germania,mi dicono
morale,niente spese di dogana/balzelli/sarcazzi vari
felice,a metà
2 prodotti su 3(3 collector box)della spedizione unica penso che li rimando indietro perché uno é usato ma proprio tenuto male,e lo ricompro nuovo allo stesso prezzo,l'altro che é una collector box ha un bel taglio profondo
pacco
EDIT:
mi ma risposto amazon verso un paio di domande che gli ho fatto(come attivare la procedura di riconsegna,se ci sono spese etc,)
sono shockato,
si mettono sui ceci,mi rimborsano 28 dollari su 45(verranno accreditati in 2/3 giorni lavorativi), non c'é articolo di sostituzione perché si tratta di un venditore esterno,e
posso tenere gli articoli senza rimandarli indietro!!!
cito
I checked your order and found it was placed with seller, a seller on our website. Because seller's inventory is constantly changing, we can't replace items sold by them that are Fulfilled by Amazon.
I am truly sorry that we were not able to fulfill your expectations for this level of service. I hope that you will honor us with another opportunity to prove the quality of our service to you.
Instead, I've requested a full refund of $28.40 to your card. This refund will appear in the next 2-3 business days as a credit on the original payment method used for the order. Once processed, you'll be able to see the refund request here:
www.amazon.com/XXXXXXXX
There's no need to return the items. You can dispose of it at your convenience.
I realize your order experience hasn't been as positive as you'd hoped, but I hope you'll consider this an isolated incident and give us another chance in the future.
Thank you for your patience and understanding. We are looking forward to assist you again.senza parole,