0 Utenti e 1 visitatore stanno visualizzando questo topic.
I found myself getting it. Starting to learn the intricacies. And the more I picked up, the more I excited I became. I field a lot of questions about how you can turn around and come back to center in a game like Metroid Prime 3. It's actually pretty intuitive. You simply point the Wii-mote in the direction you want Samus to turn and at a certain point she goes from aiming to turning. It's as though there is an invisible square that separates the two. If you're simply aiming near center, Aran will remain straight on. But the moment your reticule drifts beyond the invisible box and into the right or left fields, the character starts turning. To center again, all you need do is return the reticule to the invisible box and you're golden. If it's sound weird, it's not. The fact that most people who play the game never even question how it works is a testament to this fact.
Graficamente è una merda, al di sotto di Echoes per GC.
Citazione da: "Jello Biafra"Graficamente è una merda, al di sotto di Echoes per GC.Beh, questo sarà impossibile...
Citazione da: "Giobbi"Citazione da: "Jello Biafra"Graficamente è una merda, al di sotto di Echoes per GC.Beh, questo sarà impossibile... Allora hanno cominciato a svilupparlo l'altroieri, perchè dai video pare 'na cagata.
Visto che non é così manterrei una certa fiducia... Tipo i video di MP messi a confronto con red steel il primo ne esce bene ...
Citazione da: "Giobbi"Visto che non é così manterrei una certa fiducia... Tipo i video di MP messi a confronto con red steel il primo ne esce bene ...ma in effetti... non mi sembrava sto schifo, anzi, graficamente uno di quelli che si difendeva meglio insieme a mario